معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

خرید اینترنتی فرش سجاده ای ارزان قیمت

بافت فرش های سجاده ای مساجد و نمازخانه ها در کیفیت های مختلفی توسط کارخانجات تولید سجاده فرش صورت می گیرد که در مشخص شدن قیمت فرش سجاده ای تاثیر بزایی دارد. مجموعه فرش پرسان پارس تولید فرش سجاده ای 440 شانه، 500 شانه و 700 شانه را با استفاده از نخ های پلی استر، اکریلیک، بی سی اف و ... انجام می دهد. قیمت فرش سجاده ای عامل بسیار مهمی در خرید فرش نمازخانه و مسجدی می باشد که این مجموعه با تنوع دادن به محصولات فرش محرابی مسجدی انتخاب را برای شما با توجه به بودجه به سلیقه تان راحت تر نموده است.

قیمت فرش ماشینی سجاده ای کاشان

به طور کل قیمت فرش ماشینی سجاده ای و یا هر فرش دیگری باه میزان شانه و تراکم، وزن فرش، الیاف آن، چسب پشت فرش و آهار آن بستگی دارد. لیست قیمت فرش ماشینی سجاده ای و دیگر محصولات ارزان قیمت فرش ماشینی در سایت پرسان پارس اعلام شده است. به منظور خرید فرش سجاده ای مسجدی کاشان، ابتدا با اندازه گیری فضای محیط نمازخانه و مسجد و جهت قبله با کارشناسان مجموعه فرش پرسان پارس در ارتباط باشید تا شما را در انتخاب و خرید سجاده فرش محرابی مورد نظرتان راهنمایی نمایند.

031-54753961

09124602254

09131629159

بافت تابلو فرش چهره و چاپ عکس روی فرش

جهت اطلاع از کمترین هزینه بافت تابلو فرش ماشینی چهره سفارشی و چاپ عکس روی فرش می توانید یا مشاورین شرکت پرسان مشورت کنید.

برای اینکه عکستان به یک تابلو فرش ویژه و زیبا تبدیل شود و بابت تهیه آن مجبور نشوید هزینه زیادی هم پرداخت کنید، باید سفارش خود را در یک مجموعه معتبر ثبت نمایید که بافت تابلو فرش چهره را به صورت تخصصی انجام می دهد و به همین علت هم کیفیت محصولاتش بالا است و هم قیمت تمام شده آن برای مشتریان حداقل است.

در شرکت فرش پرسان پارس بافت انواع فرش و تابلو فرش های سفارشی خاص به صورت تخصصی و در کیفیت مطلوب انجام می شود و این امر رضایت مندی بالایی را برای مشتریان حاصل نموده است. کیفیت بالای محصولات موجب رشد سطح فروش و به تبع آن مناسب تر شدن قیمت برای مشتریان شده است.

تصاویر تابلو فرش منظره و آیه قرآنی زیبا

تصاویر تابلو فرش های زیبا و ظریف هزار شانه و 1200 شانه طرح آیه قرآنی و منظره را در گالری سایت می توانید مشاهده نمایید.
 طرح آیات قرآنی و مناظر طبیعی از رایج ترین تابلو فرش های تولیدی در کشور هستند که تولید کننده ها همواره تلاش دارند محصولاتی که در قالب این طرح ها تولید می کنند، متنوع و جدید و زیبا باشند.
یکی از عوامل موثر در بالا رفتن فروش تابلو فرش های ماشینی مناسب بودن قیمت و در عین حال بالا رفتن کیفیتشان در گذر زمان است.
هم اکنون پرفروش ترین تابلو فرش های کشور را تابلو فرش عکس چهره، تابلو های 1000 شانه و 1200 شانه تشکیل می دهند که ظرافت بالا و ترکیب رنگ زیبا دارند و نظر خریداران را در همه کشور به خود جلب کرده اند. 

حراج تابلو فرش ماشینی طرح منظره و آیات قرآنی

تابلو فرش های تولیدی طرح منظره و آیات قرآنی که در انبار شرکت ها موجود هستند به صورت عمده حراج شده و به سراسر کشور ارسال می شوند.
طرح های آیات قرآنی و منظره بسیار زیاد هستند و از آنجایی که مشتریان ما را فروشنده های شهرستان های مختلف تشکیل می دهند، با سلیقه های گوناگونی مواجه هستیم که باید نیاز تمامی شان را رفع نموده و این امر ما را ملزم به تولید محصولات متعددی می کند که باب پسند اقشار مختلف جامعه باشد. تولید تابلو فرش های طرح ماشینی مستلزم هزینه زیادی نیست و به همین دلیل وجود تنوع بالا کاری چندان پیچیده و سخت برای تولید ککند نخواهد بود.
به همین دلیل به صورت ماهانه طرح های جدید به بخش تولید رفته و طرح های قدیمی تر موجود در انبار ها حراج می شوند تا چرخه تولید بهترین مسیر را برای رضایت مشتریان و موفقیت شرکت ها پیش گیرد.
یکی دیگر از انواع تابلو فرش، تابلو فرش چاپی است که از روش چاپ عکس روی فرش تولید می شود و می توان انواع طرح آیات قرآنی، چهره و منظره را روی فرش به شکل پشت و رو چاپ کرد و با قیمت مناسب هم به فروش می رسد. این مدل تابلو فرش های جدید هم در سایت پرسان پارس با تنوع خوبی قرار داده شده است و برای علاقه مندان به این محصولات جدید عرضه می گردد.

قیمت فرش ماشینی سنتی کاشان

فرش ماشینی سنتی کاشان در طرح های زیبای بختیاری، بلوچی و ترکمنی و رنگ های جذاب و محبوب لاکی و روناسی و سرمه ای تولید شده و قیمت فروش اینترنتی مناسبی هم دارد.

فرش و گلیم فرش سنتی یکی از محبوب ترین تولیدات فرش در کارخانه های فرش ماشینی سنتی کاشان هستند. در واقع بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای طرح های مدرن و کلاسیک که پس از مدتی استفاده خسته کننده می شود. از طرح فرش ماشینی سنتی در دیزاین منزل خود استفاده کنند که همیشه زیبایی، طراوت و تازگی خود را برای منزل دارد. فرهنگ و سنت مردم ایران تاریخ دیرینه ای دارد و در حوزه فرش هم این فرهنگ و تمدن کاملا مشهود است. هر طرح فرش که در یک منطقه خاص بافته می شود برای خود تاریخچه و ریشه ای قوی دارد. طرح بختیاری، فرش سنتی طرح ترکمن و بلوچ همگی نمونه های بارزی از این فرهنگ و تمدن غنی ایران زمین هستند.

متاسفانه افزایش بالای قیمت فرش سنتی دستباف و کاهش قدرت خرید مردم باعث شده استفاده از فرش های دستباف در بین مردم کمتر شود و اکثر مردم به سمت خرید فرش ماشینی بروند. از سویی علاقه خریداران به فرش های طرح دستباف موجب شده کارخانه های فرش ماشینی برای اینکه مردم بتوانند این نقشه ها را در منزل خود داشته باشند، اقدام به تولید فرش ماشینی سنتی نموده اند که طرح های آن اقتباسی از دستبافته های اصیل ایرانی می باشد. فرش ماشینی سنتی در کیفیت های مختلف توسط کارخانه فرش ماشینی کاشان تولید می شود و بر اساس شانه و تراکمی که بافت فرش انجام شده قیمت گذاری آن نیز انجام می شود. ارزان ترین مدل فرش ماشینی سنتی، فرش 500 شانه با تراکم 1000 یا 1200 است اما تولید فرش سنتی به صورت فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه هم انجام می شود. قیمت هر کدام یک از انواع فرش ماشینی سنتی را می توانید با توجه به طرح آن شانه و تراکمی که دارد از طریق شماره های ارائه شده در سایت یا تلگرام و واتس اپ استعلام بگیرید.


فرش ماشینی سنتی قرمز لاکی

یکی از معروف ترین انواع طرح های فرش ماشینی سنتی نقشه هایی هستند که به صورت فرش سنتی قرمز لاکی بافته شده اند. رنگ لاکی در نقشه فرش سنتی ایران جایگاه ویژه ای دارد و به علت شادابی و هیجان و انرژی که در این رنگ نهفته است از دیرباز استفاده از آن در بافت فرش دستباف رایج بوده است. امروز هم کارخانه های تولید فرش ماشینی سنتی برای پر کردن این خلا در تولیدات فرش، اقدام به بافت فرش سنتی قرمز لاکی کرده اند و طرح های آن هم همگی از دستبافته های ایرانی برگرفته شده است. نمونه تولیدات فرش ماشینی سنتی را در تصاویر این متن و گالری سایت قرار داده ایم دارای رنگ قرمز لاکی و سایر رنگ های محبوبی که در بافت فرش های سنتی به کار می رود هستند.


خرید اینترنتی فرش ماشینی سنتی

با توجه به اینکه تنوع در طرح و رنگ فرش ماشینی بسیار بالا است و اکثر نمایشگاه های فرش ترجیح می دهند فرش های طرح کلاسیک یا فرش مدرن را برای عرضه در فروشگاه خود استفاده کنند، مرجع مناسبی که بتواند یک کلکسیون خوب و کامل از فرش ماشینی سنتی ارائه دهد وجود ندارد. لذا در مجموعه پرسان پارس تلاش نموده ایم جدیدترین و متنوع ترین مدل های فرش ماشینی سنتی را که در کارخانه فرش کاشان به صورت فرش 500 شانه تا فرش 1200 شانه بافت می شود را ارائه دهیم تا همه هموطنان از سراسر کشور بتوانند از طریق خرید اینترنتی فرش ماشینی سنتی طرح و رنگ دلخواه خود را به راحتی انتخاب نموده و خریداری نمایند و در مدت کوتاهی هم درب منزل تحویل بگیرند.


دکوراسیون فرش ماشینی سنتی

دکوراسیون فرش ماشینی سنتی بسیار زیبا و جذاب است و هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. اکثر خریداران فرش سنتی منزلی بزرگ با فضای دلباز دارند و می خواهند دیزاین آن متفاوت و جذاب باشد و به همین دلیل  فرش ماشینی سنتی را انتخاب می کنند. البته در فضاهای آپارتمانی کوچک هم می شود از فرش 4 متری یا فرش 6 متری سنتی در وسط مبلمان استفاده کرد. در تصاویر زیر نمونه هایی از انواع فرش سنتی که در چیدمان های مختلف قرار داده شده است ارائه داده ایم.

031-54753961

09124602254

09131629159

خرید اینترنتی فرش ماشینی و تابلو فرش کاشان

تصاویر فرش های ماشینی زیبا و جدید که با نخ ابریشم مصنوعی در شهر کاشان بافت می شوند، در گالری سایت پرسان پارس برای مشتریان نمایش داده شده است.

تولید فرش در ایران سالیان زیادی است که برای کشور اشتغال زایی کرده و کشورمان را علاوه بر اینکه در مصرف فرش خود کفا نموده است، صادرات زیادی نیز در این حوزه وجود داشته که در رونق اقتصادی کشور بسیار اهمیت دارد.

 هم اکنون در شهر های کاشان، مشهد، تبریز و زنجان و... کارخانه های فرش زیادی فعال هستند و به مرور تعدادشان نیز در حال افزایش است. شهر کاشان در این زمینه پیشتاز بوده است و تعداد کارخانه های بیشتر و محصولات متنوع تری را دارد و همین امر موجب شده تا این شهر مرکز فرش ماشینی کشور نام گیرد. انواع طرح های فرش ابریشم گونه، دستباف گونه و گلیم و تابلو فرش و فریز در این شهر تولید شده و در داخب و خارج از ایران پخش می شود.


مرکز خرید اینترنتی فرش ماشینی ده رنگ

مرکز خرید اینترنتی فرش جدیدترین محصولات ده رنگ کلاسیک را برای مشتریان در سراسر ایران با مناسب ترین قیمت ارائه نموده است.
تولید فرش های ده رنگ در ایران نسبت به فرش های هشت رنگ کمتر است، زیرا تعداد دستگاه های باندگی که قابلیت بافت فرش های ده رنگ دارند کمتر بوده و به علت قیمت مناسب فرش های هشت رنگ فروشنده ها هم بیشتر این محصولات را برای فروش انتخاب می کنند.
فرش های ده رنگ با دو کیفیت فرش طرح 700 شانه و هزار شانه در کارخانه های کاشان تولید می شوند و خریداران بر اساس قیمت هرکدام و کیفیت مورد نظرشان یکی از این دو محصول را می توانند انتخاب نموده و از طریق این مجموعه، این فرش ها را خریداری نمایند.

قیمت فروش بهترین تابلو فرش عکس شخصی چهره

تابلو فرش های عکس شخصی چهره که به صورت سفارشی با بهترین کیفیت تولید می شوند، در این مجموعه قیمت فروش مناسبی دارند. 
برای اینکه عکستان را به یک تابلو فرش زیبا تبدیل نمایید ابتدا یک عکس خوب و با کیفیت بالا تهیه نمایید، سعی کنید در این عکس چهره ها واضح و در ابعاد بزرگتری باشند تا طراح بتوانند جزییات چهره را به زیبایی طراحی نماید. پس از انتخاب عکس ابعاد آن را برای بافت انتخاب کنید، تابلو فرش های ماشینی در ابعاد 50*70، 70*100 و همچنین 100*150 بافت می شوند، هرچه ابعاد بزرگتر باشدکیفیت و جلوه تابلو فرش بیشتر می شود، البته باید به فضایی که می خواهید تابلو فرش در آن قرار گیرد توجه نموده و بر اساس آن سایز درست را انتخاب نمایید.
در صورتی که بخواهید قبل از بافت تابلو فرش عکس چهره طراحی را مشاهده کنید حتما این موضوع را با کارشناسان در میان بگذارید.

فروش تابلو فرش ماشینی وان یکاد و آیت الکرسی

تابلو فرش های ماشینی طرح وان یکاد و آیت الکرسی فروش بالایی دارند و به همین دلیل در تنوع بالا تولید می شوند.
تولید تابلو فرش در سال 95 تحول زیادی پیدا کرده است، کیفیت بافت، زیبایی و ظرافت طرح ها افزایش یافته، حجم تولید تابلو فرش 1200 شانه افزایش یافته و همواره تولید کننده ها طرح های جدید را برای تولید طراحی نموده و وارد بازار می کنند، این موضوع موجب افزایش رقابت در بازار، کاهش قیمت ها و بالا رفتن فروش شده است.
تنوع طرح ها موجب شده تا مشتریان راحتتر بتوانند طرح دلخواه خود را خرید کنند، به ویژه طرح آیات قرآنی مثل آیت الکرسی و وان یکاد که پرطرفدار هم هستند بسیار مورد توجه هستند و تنوعشان نیز زیاد است.

فرش ارزان قیمت ماشینی کاشان

خرید انواع فرش ارزان قیمت ماشینی کاشان در شانه و تراکم مختلف 440 شانه و 500 شانه و 700 شانه از طریق سایت پرسان پارس به صورت مستقیم امکان پذیر است.

صنعت فرش ماشینی ایران ابتدا با تولید فرش 500 شانه آغاز شد. دستگاه بافندگی فرش 500 شانه و فرش 440 شانه ساده تر و ارزان قیمت تر است و تولیدات فرش ماشینی با این دستگاه های بافندگی هم با قیمت کمتری انجام شده و در نهایت قیمت تمام شده فرش هم به حداقل می رسد. لذا فرش ارزان قیمت ماشینی کاشان، معمولا به صورت 440 شانه یا فرش 500 شانه تولید می شود. امروزه با گذشت بیش از نیم قرن از آغاز تولید فرش ماشینی و ورود فرش های با کیفیت و گران قیمت نظیر فرش 1500 شانه و فرش 1200 شانه کاشان، همچنان فرش ارزان قیمت ماشینی که شانه و تراکم پایین دارد، فروش بالای خود را حفظ نموده است. زیرا فرش ارزان قیمت ماشینی در بسیاری از شهرستان های کشور و همچنین کشور های منطقه چون عراق و افغانستان فروش و مصرف بالایی دارد.

انواع فرش ارزان قیمت ماشینی

همانطور که گفته شد فرش هایی که دارای شانه و تراکم پایین باشند، فرش ارزان قیمت ماشینی به شمار می روند. البته جنس الیاف به کار رفته در خاب فرش هم یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی به شمار می رود. در زیر انواع فرش ماشینی ارزان بر اساس شانه و تراکم و جنس الیاف مورد استفاده در خاب فرش طبقه بندی شده است:

فرش 350 شانه یا فرش 440 شانه با الیاف BCF

فرش 440 شانه پلی استر

فرش 440 شانه اکریلیک

فرش 500 شانه تراکم 1000 پلی استر

فرش 500 شانه تراکم 1000 اکریلیک

فرش طرح 700 شانه با تراکم 2100 یا 2400 اکریلیک یا پلی استر

در صورتی که برای مصرف فرش در منزل خود به دنبال یک فرش ارزان قیمت ماشینی با کیفیت و خوب هستید. پیشنهاد ما برای خرید، فرش طرح 700 شانه اکریلیک می باشد. زیرا علاوه بر قیمت مناسب دوام و ماندگاری بالایی هم دارد و برای مصارفف خانگی مناسب است. یکی از پارامتر های مهم در خرید فرش ارزان قیمت ماشینی وزن فرش است که در قیمت تمام شده آن تاثیر زیادی دارد؛ بنابراین خریداران عمده این مدل فرش ماشینی می بایست در هنگام خرید فرش ارزان قیمت، به وزن آن هم دقت نموده و قیمت ارائه شده توسط دو شرکت را با معیار، شانه و تراکم، جنس الیاف و وزن فرش با هم مقایسه نموده و سپس برای خرید تصمیم بگیرند.

فرش ارزان قیمت ماشینی در تهران و اصفهان

از آنجایی که تولید عمده فرش ماشینی در کاشان انجام می شود. خریداران عمده فرش ارزان قیمت ماشینی در تهران، شیراز، اصفهان برای تهیه فرش مورد نیازشان از طریق کارخانه های فرش کاشان می توانند اقدام نمایند تا کمترین قیمت را برای خرید فرش بیابند. فرش ارزان قیمت ماشینی اعم از فرش 440 شانه تا فرش 700 شانه خوب و مرغوب را در سایت فرش پرسان پارس به صورت عمده تولید و پخش می کنیم.

خریداران عمده فرش ماشینی ارزان از تهران و سایر شهرهای کشور می توانند جهت خرید و فروش یا صادرات فرش ارزان قیمت ماشینی با مشاورین سایت ارتباط گرفته و قیمت فرش ماشینی را بر اساس تیراژ مورد نیاز خود استعلام گرفته و برای اطلاع از نحوه سفارش و خرید و تسویه حساب فرش با شماره های ارائه شده در سایت و یا در شبکه های اجتماعی با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

031-54753961

09124602254

09131629159