معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

قیمت تابلو فرش ماشینی منظره و فرش سجاده

تابلو فرش های ماشینی عموما دارای طرح های مختلف آیه و منظره هستند و با توجه به کیفیتشان در بازار با قیمت های مختلف خرید و فروش می شوند.

از ویژگی های برجسته تابلو فرش ماشینی منظره، ارزان بودنشان است. کیفیت این محصولات با توجه به قیمت مناسبی که دارند بسیار خوب است و به همین دلیل فروششان در اقصی نقاط کشور بالاست.

از این محصولات معمولا برای هدیه دادن استفاده می شود. شرکت های بزرگ برای تبلیغات و هدیه دادن به کارکنانشان از تابلو فرش های ماشینی که ارزش بالایی به نسبت قیمتشان دارند استفاده می کنند.

طرح های منظره و آیه هر کدام با توجه به سلیقه مشتریان فروش خود را دارند و در مجموع می توان گفت در حال حاضر، طرح های آیه فروش بیشتری نسبت به منظره دارند.

طرح های جدید تولیدات آیه و منظره را می توانید از این مرکز تهیه نمایید.

031-54753961

09124602254

09131629159

فروش فرش سجاده ای ارزان قیمت

قیمت فرش سجاده که دارای بهترین نخ اکریلیک در بافتشان هستند، تنوع خوبی در بازار های داخلی و خارجی دارند. 

فرش سجاده ای به صورت طاقه در عرض یک متر و بیست و پنج سانتی با کیفیت های مختلف در کارخانه فرش نمازخانه کاشان تولید می شوند. تجربه شرکت های مختلف در زمینه فروش نشان می دهد که بیشترین میزان تقاضا مربوط به فرش سجاده ای ارزان قیمت است و اکثر خریداران، این فرش ها را برای خرید نیاز دارند. قیمت فرش سجاده ای 500 شانه و 440 شانه که پلی استری باشند ارزان تر است و فرش اکریلیک محرابی قیمت بالاتری دارد.

با توجه به عوامل ذکر شده، تولیدات قیمت فرش سجاده با توجه به مشخصات آن یعنی شانه و تراکم و همچنین جنس نخ فرش در سایت فرش پرسان پارس اعلام شده است.

031-54753961

09124602254

09131629159

 خرید اینترنتی فرش سجاده ای 700 شانه

فرش سجاده ای ماشینی در واقع با کیفیت ترین نوع فرش نماز است که هم دوام خوبی دارد و هم طرح و رنگ متنوع و بافت زیبایی دارد. خرید اینترنتی فرش سجاده ای 700 شانه هم راحت تر است، چرا که خریدار نسبت به کیفیت آن اطمینان داشته و نگرانی از بابت جنس فرش و رنگبندی آن ندارد، در صورتوی که محصولات ارزان تر مثل فرش 440 شانه برای بسیاری از مشتریان این دغدغه را دارد که شاید جنس فرش سجاده ای کیفیت لازم را نداشته باشد.

فرش های ماشینی خاص را از طریق شرکت پرسان پارس به راحتی می توانید تهیه نمایید. فرش های گرد، بیضی و هشت ضلعی که در بازار موجود نبوده و یا سایز یا طرح مورد نظر شما که در فروشگاه ها وجود ندارند را در این مجموعه می توانید به صورت سفارشی و در زمان کوتاهی تهیه نمایید.

جنس نخ تمامی فرش های سفارشی مجموعه از نخ اکرولیک هیت ست 100% می باشد که ضمانت کیفیت دارد. طرح هایی که برای بافت این نوع محصولات وجود دارد، بسیار متنوع بوده و مشتری می تواند به راحتی از میان طرح های زیبا و جدید طرحی با سلیقه خود برای بافت در ابعاد دلخواهش سفارش دهد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی