معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

قیمت فرش ماشینی سنتی کاشان

فرش ماشینی سنتی کاشان در طرح های زیبای بختیاری، بلوچی و ترکمنی و رنگ های جذاب و محبوب لاکی و روناسی و سرمه ای تولید شده و قیمت فروش اینترنتی مناسبی هم دارد.

فرش و گلیم فرش سنتی یکی از محبوب ترین تولیدات فرش در کارخانه های فرش ماشینی سنتی کاشان هستند. در واقع بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای طرح های مدرن و کلاسیک که پس از مدتی استفاده خسته کننده می شود. از طرح فرش ماشینی سنتی در دیزاین منزل خود استفاده کنند که همیشه زیبایی، طراوت و تازگی خود را برای منزل دارد. فرهنگ و سنت مردم ایران تاریخ دیرینه ای دارد و در حوزه فرش هم این فرهنگ و تمدن کاملا مشهود است. هر طرح فرش که در یک منطقه خاص بافته می شود برای خود تاریخچه و ریشه ای قوی دارد. طرح بختیاری، فرش سنتی طرح ترکمن و بلوچ همگی نمونه های بارزی از این فرهنگ و تمدن غنی ایران زمین هستند.

متاسفانه افزایش بالای قیمت فرش سنتی دستباف و کاهش قدرت خرید مردم باعث شده استفاده از فرش های دستباف در بین مردم کمتر شود و اکثر مردم به سمت خرید فرش ماشینی بروند. از سویی علاقه خریداران به فرش های طرح دستباف موجب شده کارخانه های فرش ماشینی برای اینکه مردم بتوانند این نقشه ها را در منزل خود داشته باشند، اقدام به تولید فرش ماشینی سنتی نموده اند که طرح های آن اقتباسی از دستبافته های اصیل ایرانی می باشد. فرش ماشینی سنتی در کیفیت های مختلف توسط کارخانه فرش ماشینی کاشان تولید می شود و بر اساس شانه و تراکمی که بافت فرش انجام شده قیمت گذاری آن نیز انجام می شود. ارزان ترین مدل فرش ماشینی سنتی، فرش 500 شانه با تراکم 1000 یا 1200 است اما تولید فرش سنتی به صورت فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه هم انجام می شود. قیمت هر کدام یک از انواع فرش ماشینی سنتی را می توانید با توجه به طرح آن شانه و تراکمی که دارد از طریق شماره های ارائه شده در سایت یا تلگرام و واتس اپ استعلام بگیرید.


فرش ماشینی سنتی قرمز لاکی

یکی از معروف ترین انواع طرح های فرش ماشینی سنتی نقشه هایی هستند که به صورت فرش سنتی قرمز لاکی بافته شده اند. رنگ لاکی در نقشه فرش سنتی ایران جایگاه ویژه ای دارد و به علت شادابی و هیجان و انرژی که در این رنگ نهفته است از دیرباز استفاده از آن در بافت فرش دستباف رایج بوده است. امروز هم کارخانه های تولید فرش ماشینی سنتی برای پر کردن این خلا در تولیدات فرش، اقدام به بافت فرش سنتی قرمز لاکی کرده اند و طرح های آن هم همگی از دستبافته های ایرانی برگرفته شده است. نمونه تولیدات فرش ماشینی سنتی را در تصاویر این متن و گالری سایت قرار داده ایم دارای رنگ قرمز لاکی و سایر رنگ های محبوبی که در بافت فرش های سنتی به کار می رود هستند.


خرید اینترنتی فرش ماشینی سنتی

با توجه به اینکه تنوع در طرح و رنگ فرش ماشینی بسیار بالا است و اکثر نمایشگاه های فرش ترجیح می دهند فرش های طرح کلاسیک یا فرش مدرن را برای عرضه در فروشگاه خود استفاده کنند، مرجع مناسبی که بتواند یک کلکسیون خوب و کامل از فرش ماشینی سنتی ارائه دهد وجود ندارد. لذا در مجموعه پرسان پارس تلاش نموده ایم جدیدترین و متنوع ترین مدل های فرش ماشینی سنتی را که در کارخانه فرش کاشان به صورت فرش 500 شانه تا فرش 1200 شانه بافت می شود را ارائه دهیم تا همه هموطنان از سراسر کشور بتوانند از طریق خرید اینترنتی فرش ماشینی سنتی طرح و رنگ دلخواه خود را به راحتی انتخاب نموده و خریداری نمایند و در مدت کوتاهی هم درب منزل تحویل بگیرند.


دکوراسیون فرش ماشینی سنتی

دکوراسیون فرش ماشینی سنتی بسیار زیبا و جذاب است و هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. اکثر خریداران فرش سنتی منزلی بزرگ با فضای دلباز دارند و می خواهند دیزاین آن متفاوت و جذاب باشد و به همین دلیل  فرش ماشینی سنتی را انتخاب می کنند. البته در فضاهای آپارتمانی کوچک هم می شود از فرش 4 متری یا فرش 6 متری سنتی در وسط مبلمان استفاده کرد. در تصاویر زیر نمونه هایی از انواع فرش سنتی که در چیدمان های مختلف قرار داده شده است ارائه داده ایم.

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی