معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

فروش اینترنتی سجاده فرش نمازخانه مدارس

فروش اینترنتی انواع فرش سجاده ای نمازخانه مدارس و ادارات دولتی و خصوص با قیمت ارزان درب کارخانه توسط شرکت فرش پرسان پارس صورت می پذیرد.

شرکت سجاده باف پرسان پارس با درجه یکی های مختلف اقدام به تولید فرش سجاده ای محرابی نمازخانه مدارس نموده که از جمله این کیفیت ها می توان به فرش سجاده ای 440 شانه، سجاده فرش 500 شانه با تراکم 1000 و فرش مسجدی 700 شانه تراکم 2250 و 2550 اشاره داشت. برای خرید اینترنتی فرش نمازخانه کافیست ابعاد مسجد، مصلی، حسینیه و یا نمازخانه را برای کارشناسان ما ارسال نموده تا از مشاوره رایگان جهت کیفیت، رنگ، طرح و ابعاد تولیدی فرش سجاده ای آگاه شوید. ضمنا این مجموعه با برگزاری جشنواره تخفیف فروش فرش سجاده ای در ایام مختلف سال، فروش اینترنتی سجاده فرش مسجدی را با تخفیفات ویژه عرضه می دارد.

قیمت فرش طرح ترک

فرش طرح ترک که به فرش های لایت، سوپرایت و یا فانتزی مشهور هستند در شرکت فرش پرسان پارس با تنوع بالا تولید و عرضه می شوند. قیمت فرش ماشینی طرح ترک بسیار ارزان تر و مناسب تر از محصولات مشابه خارجی می باشد و در الیاف آن ترکیبات اکریلیک هیت ست مورد استفاده قرار گرفته تا کاملا ضد حساسیت باشند. فرش طرح ترک لایت از محصولات پر فروش شرکت فرش پرسان پارس می باشد که رنگ های لایت و خاضی را دارا می باشد. اگر بخواهیم قیمت فرش ماشینی 700 شانه لایت را با فرش های تراکم بالاتر معمولی در نظر بگیریم باید بگوییم با هزینه یکسان می توان این فرش ها را خریداری نمود. اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت فرش ماشینی فانتزی و کلاسیک را در سایت پرسان پارس دنبال نمایید.

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی