معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

کارخانه فرش سجاده ای نمازخانه کاشان

فرش نمازخانه ماشینی که با الیاف مرغوب و درجه یک در کاشان تولید شده اند در مراکز خرید اقسی نقاط کشور پخش می شوند. 

بیشترین حجم فرش سجاده ای نمازخانه مصرفی کشور در استان اصفهان و شهرستان کاشان تولید می شود. از آغاز فعالیت صنعت نساجی در کشور، این شهر در حوزه تولید انواع فرش ها و الیاف ماشینی پیشتاز بوده و پس از گذشت نیم قرن از تولید اولین فرش ماشینی در کشور، هم اکنون تعداد واحد های تولیدی فعال در این منطقه به بیش از 1000 رسیده است و این امر نشان دهنده رقابت بالا بین تولید کننده ها در این منطقه می باشد. نتیجه رقابت بالا بین تولید کننده ها، تعادل قیمت و همچنین بالا رفتن کیفیت محصولات است.

نمونه ای از بهترین فرش نمازخانه این منطقه را می توانید در گالری سایت مشاهده نموده و برای خرید در هر جای ایران که هستید اقدام نمایید.

قیمت عمده فرش سجاده ای درب کارخانه

فرش سجاده ای که با تراکم بالا مخصوص مسجد هستند، فروش بالایی در این مجموعه داشته و قیمت عمده مناسب است. 
بیشترین مصرف فرش سجاده ای در شهرهای بزرگ و مساجد شناخته شده ایران را فرش سجاده ای هفتصد شانه تشکیل می دهند. این محصولات سال هاست که در کارخانه فرش سجاده ای کاشان مساجد بزرگ کشور تولید می شوند و مشتریان شناخت کاملی نسبت به کیفیت و قیمت این محصولات دارند. نخ مورد استفاده برای بافت این فرش سجاده ای اکرولیک هیت ست است که هم دوام بالا و هم پرز دهی کمی دارد. به علت بالا بودن تعداد دستگاه های بافندگی هفتصد شانه در کشور، تنوع طرح و رنگ نیز در این محصولات بالا است.
در این مرکز انواع جدید فرش سجاده ای در شانه و تراکم مختلف معرفی می شود. و با کمترین قیمت در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بافت تابلو فرش چهره اکریلیک

بافت تابلو فرش چهره با طرح و عکس سفارشی شما در بهترین کیفیت بافت و رنگ بندی مناسب تصویر ارائه شده توسط شما در این سایت انجام می شود.
تابلو فرش عکس چهره از جمله تولیدات شرکت های تابلو فرش ماشینی هستند که برای هدیه و یا استفاده شخصی در اتاق و همچنین سوغاتی دادن مناسب هستند. بافت تابلو فرش چهره، در رنگ آمیزی های متفاوت با طرح های سفارشی طراحی و بافته می شوند، الیاف غالب در بافتشان عموما اکریلیک هیت ست مرغوب می باشد، که جلوه بهتر و زیباتری نسبت به پلی استر دارد.
در کاشان و مجموعه پرسان پارس بهترین نوع تابلو فرش عکس چهره به صورت سفارشی تولید می شود و برای سراسر کشور ارسال می شود.

قیمت فرش محرابی مسجدی در تهران

کناره فرش محرابی مسجدی با عرض 1.25 متر و طول های متنوعی تولید می شود تا با استفاده از فرش سجاده ای بتوان محیط نمازخانه ها و مساجد را پوشش داد. بازار فروش فرش سجاده ای در شهرهای مختلف به ندرت می باشد و یا تنوع طرح آن ها بسیار کم می باشد. مجموعه فرش پرسان پارس با فروش اینترنتی انواع فرش نمازخانه ای و مسجدی در ابعاد متنوع، طرح ها و رنگ های گوناگون در خدمت هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشد. برای اطلاع از نحوه خرید فرش سجاده ای مسجدی و قیمت سجاده فرش ها با کارشناسان فرش پرسان پارس در ارتباط باشید.

قیمت خرید فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600

خرید فرش 1200 شانه تراکم 3600 در صورتی که به صورت اینترنتی انجام شود باعث کاهش هزینه ها می شود و برای خریداران به صرفه تر می باشد. کیفیتی که در فرش های 1200 شانه وجود دارد نشان دهنده استفاده از الیاف های درجه یک برای تولید این گونه فرش های ماشینی می باشد. قیمت فرش 1200 شانه 6، 9 و 12 متری در وبسایت فرش پرسان پارس  قرار گرفته است و همچنین اگر قصد سفارش فرش سایز بزرگ تر و یا سفارشی داشته باشید می توانید قیمت فرش 1200 شانه در ابعاد مورد نظرتان را از کارشناسان مجموعه پرس و جو نمایید.
031-54753961
09124602254
09131629159 

قیمت خرید فرش مسجدی محرابی در تهران

فرش محرابی به فرش هایی گفته می شود که نقش و نگار محراب گونه دارند به صورتی که دو ستون در اطراف هر محراب و یک قوس مسقف در بین این دو ستون دیده می شود. البته گاه دیده شده فرش سجاده ای به شکل فرش تشریفاتی ساده نیز تولید می شود که عمده کاربرد آن در فضاهای کوچک می باشد تا باعث بزرگ تر دیده شدن محیط شود. مزایی که در استفاده از فرش سجاده ای شاهد خواهیم بود عبارتند از: نظم دادن به صف نمازگزاران، پوشش کامل کف حتی در قسمت هایی که شکل هندسی خاصی هست و یا ستون های زیادی وجود دارد، نظافت و تعمیر آسان با کمترین هزینه در صورت آسیب دیدن.
اطلاعات تکمیلی در خصوص انواع فرش سجاده ای مسجدی، نحوه خرید در شهر تهران، قیمت سجاده فرش نمازخانه ای و ... را در وبسایت فرش پرسان پارس دنبال نمایید.


جدیدترین فرش 1000 شانه سال 98

فرش های ماشینی از هر نوع و مدلی که یاشند دائما در حال به روز رسانی نقشه ای می باشند. فرش 1000 شانه تراکم 3000 کاشان نیز یکی از فرش هایی می باشد که در سال 98 طرح های جدیدی را به خود دیده است. طرح های گنبد مینا، ماهی موج، پانیذ، آروشا، کادو، ساینا، ونسا و ... از جدیدترین طرح های فرش 1000 شانه کاشان به شمار می روند. چنانچه قصد خرید فرش 1000 شانه کاشان در طرح های دیگر را دارید می توانید وبسایت فرش پرسان را مشاهده نمایید.
031-54753961
09124602254
09131629159

خرید فرش مخصوص نمازخانه

اگر قصد خرید فرش مخصوص نمازخانه برای مدرسه و یا اداره خود را دارید می توانید از فرش های سجاده ای وبسایت پرسان پارس طرح و رنگ سجاده فرش نماز خود را انتخاب نمایید. قیمت فرش سجاده ای در این مجموعه متنوع بوده چرا که در کیفیت های مختلفی سجاده فرش ها بافت می شود تا عزیزان با هر بودجه ای که برای خرید فرش سجاده ای در نظر گرفته اند بتوانند آن را خریداری نمایند. یکی از پر فروش ترین سجاده فرش ها، فرش سجاده ای 500 شانه با تراکم 1000 می باشد که در این مجموعه با طرح های محرابی تولید می شود.

فروش اینترنتی فرش 1000 شانه کاشان

فرش ماشینی کاشان یکی از شاخص ترین برندهای فرش ماشینی کشور می باشد که امروزه با پیشرفت دستگاه ها و به روز شدن تکنولوژی های تولید، فرش های مختلفی روانه بازار می شود. فرش 1000 شانه تراکم 3000 از شاخص ترین تولیدات فرش ماشینی کاشان می باشد که به صورت 10 رنگ و یا  رنگ با دستگاه HCP تولید می شود. قیمت فرش 1000 شانه کاشان در هر تخته 12 متری حدودا 3.200.000 می باشد که در گالری فرش پرسان پارس قیمت های دقیق تر به همراه طرح ها و رنگ ها قابل مشاهده هستند.
031-54753961
09124602254
09131629159

قیمت خرید فرش سجاده ای و کلاریس کاشان

جدید ترین مدل های تولیدی از فرش کلاریس چاپی و فرش محرابی مساجد  که طرح محراب متنوع دارند در این مرکز فروش اینترنتی برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.
فرش کلاریس با طرح های کلاسیک سفارشی یا طرح فانتزی خاص در این گالری با دستگاه جدید فرش ماشینی تولید می شود. این مدل فرش از زیباترین و جذابترین محصولات جدید تولید شده در کشور هستند که به طرز بسیار جالبی با دکوراسیون جدید منازل همخوانی داشته و جلوه گری خوبی از خود به نمایش می گذارند. به خصوص این فرش ها در سایز های بزرگ بسیار چشمگیر بوده و فضایی متفاوت و خاص را به ارمغان می آورند.
طرح فرش کلاریس موجود در این مجموعه از لحاظ زمینه رنگ تنوع بالایی داشته و سلیقه افراد مختلف را پاسخگو هستند. کافی است با مشاورین در مورد محصولات موجود و کیفیت و ابعادشان مذاکره نمایید و طرح دلخواه خود را در سایز مورد نیازتان خریداری کنید.

مرکز خرید فرش سجاده ای کاشان

مرکز خرید فرش سجاده ای کاشان طرح های جدید و متفاوت خود را برای صادرات و فروش داخلی به نمایش گذاشته است.
تولید فرش سجاده ای در کشور هم در داخل ایران مصرف زیادی دارد و هم جنبه صادراتی دارد، زیرا این محصولات با طرح های خاص و در رنگبندی های متفاوت بافته می شوند که بیشتر مورد پسند مشتریان عربی مسلمان هستند. جنس این فرش نمازخانه یا سجاده ای هم از اکرولیک و هم از پلی است  تهیه شده است که به همین دلیل قیمت فرش سجاده ای هم با توجه به جنس نخ و شانه و تراکم متغیر است.
طرح فرش سجاده ای کاشان که در شرکت های معتبر کشور تولید می شود را می توانید با مناسب ترین قیمت و کمترین زمان تهیه نمایید.

خرید فرش محرابی مخصوص مسجد

خرید فرش محرابی مخصوص مسجد و حسینیه ها به خاطر تنوع قیمت و بالا بودن تعداد مکان های مذهبی ا در کشور روند صعودی داشته و مورد توجه خریداران قرار گرفته است.
 فرش محرابی که تراکم و شانه بالاتری داشته باشند، ظریفتر خواهند بود و جلوه بهترین خواهند داشت. به همین دلیل کارخانه فرش سجاده ای در کاشان همواره تلاش میکنند بر کیفیت و ظرافت نخ های مورد استفاده در بافت فرش های خود بیفزایند تا با ارائه محصولاتی جدید و منحصر به فرد در بازار جایگاه خود را حفظ نمایند.
تولید فرش محرابی نمازخانه ماشینی جدید 700 شانه نیز در همین راستا در سال 97 بیشتر شده و به سرعت در حال افزایش حجم تولید می باشد و این محصولات زیبا در داخل و خارج کشور پرطرفدار بوده و موجبات تحرک و پویایی بازار فرش را فراهم نموده اند.