معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

مرکز فروش فرش سجاده ای مسجدی

فرش سجاده ای مسجدی کاشان در مرکز فروش فرش پرسان پارس با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رسد.

خرید فرش سجاده ای مسجدی در مرکز فروش فرش پرسان پارس به صورت اینترنتی می باشد و یا قیمت بسیار مناسب عرضه می شود. قیمتسجاده فرش مسجدی پرسان پارس از کف متر مربعی 90 هزار تومان که الیاف ورژن و 440 شانه می باشد شروع می شود و تا قیمت 200 هزار تومان ادامه دارد. برای خرید فرش سجاده ای مسجدی کافیست یک کروکی ساده از ابعاد مسجد و یا نمازخانه را با کارشناسان ما ارسال نمایید و سپس طرح سه بعدی آن را مشاهده نمایید. قبل از این که فرش سجاده ای مسجدی را بخواهید مورد استفاده قرار دهید کارشناسان ما با توجه به محیط مسجد شما از روی طرح فرش محرابی انتخاب شده برایتان تصویر مفروش شده مسجد را ارسال می کنند تا پس از تایید از سوی شما، بافت فرش سجاده ای مسجدی مورد نظرتان شروع شود.

قیمت فرش طرح ترک

فرش ترک که از فرش های وارداتی به کشور محسوب می شوند قیمت بالایی دارند که امکان خرید را برای همگان جهت خرید فرش مدرن میسر نمی کند. قیمت فرش ماشینی طرح ترک که در شکور مان تولید می شود بسیار مناسب تر بوده و قدرت خرید این گونه از فرش های ماشینی را برای همگان ممکن می نماید. برای خرید فرش ماشینی طرح ترک با کراجعه به سایت فرش پرسان پارس می توانید قیمت فرش ماشینی را در انواع حالت های 700 شانه سوپربرایت، 1000 شانه بامبو و گل برجسته، همچنین فرش های 1200 شانه تراکم 3600 مشاهده نمایید. محصولات عرضه شده در این مجموعه دارای نشان استاندارد و ضمانتنامه می باشند. همچنین قیمت فرش ماشینی که در جدول لیست قیمت ارائه شده است هزینه تمام شده فرش تا درب منزلتان می باشد و برای خرید آن دیگر نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد.

031-54753961

09124602254

09131629159

  • ali rahmatian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی