معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

کارخانه فرش سجاده ای نمازخانه کاشان

فرش نمازخانه ماشینی که با الیاف مرغوب و درجه یک در کاشان تولید شده اند در مراکز خرید اقسی نقاط کشور پخش می شوند. 

بیشترین حجم فرش سجاده ای نمازخانه مصرفی کشور در استان اصفهان و شهرستان کاشان تولید می شود. از آغاز فعالیت صنعت نساجی در کشور، این شهر در حوزه تولید انواع فرش ها و الیاف ماشینی پیشتاز بوده و پس از گذشت نیم قرن از تولید اولین فرش ماشینی در کشور، هم اکنون تعداد واحد های تولیدی فعال در این منطقه به بیش از 1000 رسیده است و این امر نشان دهنده رقابت بالا بین تولید کننده ها در این منطقه می باشد. نتیجه رقابت بالا بین تولید کننده ها، تعادل قیمت و همچنین بالا رفتن کیفیت محصولات است.

نمونه ای از بهترین فرش نمازخانه این منطقه را می توانید در گالری سایت مشاهده نموده و برای خرید در هر جای ایران که هستید اقدام نمایید.

قیمت عمده فرش سجاده ای درب کارخانه

فرش سجاده ای که با تراکم بالا مخصوص مسجد هستند، فروش بالایی در این مجموعه داشته و قیمت عمده مناسب است. 
بیشترین مصرف فرش سجاده ای در شهرهای بزرگ و مساجد شناخته شده ایران را فرش سجاده ای هفتصد شانه تشکیل می دهند. این محصولات سال هاست که در کارخانه فرش سجاده ای کاشان مساجد بزرگ کشور تولید می شوند و مشتریان شناخت کاملی نسبت به کیفیت و قیمت این محصولات دارند. نخ مورد استفاده برای بافت این فرش سجاده ای اکرولیک هیت ست است که هم دوام بالا و هم پرز دهی کمی دارد. به علت بالا بودن تعداد دستگاه های بافندگی هفتصد شانه در کشور، تنوع طرح و رنگ نیز در این محصولات بالا است.
در این مرکز انواع جدید فرش سجاده ای در شانه و تراکم مختلف معرفی می شود. و با کمترین قیمت در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بافت تابلو فرش چهره اکریلیک

بافت تابلو فرش چهره با طرح و عکس سفارشی شما در بهترین کیفیت بافت و رنگ بندی مناسب تصویر ارائه شده توسط شما در این سایت انجام می شود.
تابلو فرش عکس چهره از جمله تولیدات شرکت های تابلو فرش ماشینی هستند که برای هدیه و یا استفاده شخصی در اتاق و همچنین سوغاتی دادن مناسب هستند. بافت تابلو فرش چهره، در رنگ آمیزی های متفاوت با طرح های سفارشی طراحی و بافته می شوند، الیاف غالب در بافتشان عموما اکریلیک هیت ست مرغوب می باشد، که جلوه بهتر و زیباتری نسبت به پلی استر دارد.
در کاشان و مجموعه پرسان پارس بهترین نوع تابلو فرش عکس چهره به صورت سفارشی تولید می شود و برای سراسر کشور ارسال می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی