معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

قیمت فرش سجاده محراب

تنوع کیفیت در تولید سجاده فرش محرابی موجب شده فرش مساجد با قیمت های مختلفی وجود داشته باشند. فرش سجاده ای پرسان پارس فرش مسجدی 440 شانه BCF را که از قیمت مناسبی برخوردار است در طرح و رنگ های متنوع تولید می نماید. وزن سبک، قیمت ارزان، راحتی نصب و پوشش کامل محیط از دلایل استقبال از فرش سجاده ای 440 شانه می باشد. همچنین تولید فرش های مسجدی 500 شانه و 700 شانه در دستور کار این مجموعه قرار دارد که غالب الیاف این سجاده فرش ها پلی استر و یا اکریلیک می باشد. برای خرید سجاده فرش محرابی مساجد می توانید با کارشناسان فرش سجاده ای محراب پرسان پارس در تماس باشید. موقعیت جغرافیایی، ساختار و رنگ بندی در و پنجره ها و ... موجب تنوع در تولیدات شده تا عزیزان خریدار با هر سلیقه ای بتوانند فرش سجاده ای مورد نظر خود را خریداری نمایند.

قیمت فرش ماشینی برای نمازخانه

فرش ماشینی نمازخانه ای سبب می شود تا علاوه بر منظم و مرتب شدن محیط خود مسجد و نمازخانه، صفوفنمازگزران شکل و ترتیب بهتری بگیرد. قیمت فرش ماشینی سجاده ای ماشینی بسیار متفاوت و متنوع می باشد از همین رو خریداران به راحتی می توانند سفارش فرش مسجدی خود را در هر متراژ و ابعادی به راحتی دهند. محبوب ترین فرش سجاده ای از لحاظ قیمت و کیفیت سجاده فرش 500 شانه تراکم 1000 اکریلیک 100 درصد می باشد که این علاقه مندی مشتریان محترم سبب تنوع در طرح ها و رنگ های این مدل از فرش محرابی شده است. ما بر آن هستیم تا در امر خیر فرش نمودن مساجد، نمازخانه ها، زیارتگاه ها و سایر اماکن متبرکه سهیم باشیم از همین رو قیمت فرش ماشینی سجاده محرابی را با تخفیفات ویژه در ایام مختلف سال ارائه می نماییم.

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی