معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

بافت تابلو فرش سفارشی از عکس شخصی

بافت تابلو فرش سفارشی از عکس شخصی با نخ مرغوب اکرولیک هیت ست خالص انجام می شود و قیمت مناسب این نوع سفارشات در شرکت پرسان پارس موجب بالا بودن فروششان شده است.
تولید فرش و تابلو فرش های سفارشی خدمت جدیدی از کارخانه های فرش است که این امکان را به خریداران می دهد، فرش و تابلو فرش دلخواه خود را که طرح و رنگ آن را خود انتخاب کرده اند، داشته باشند. مشتریان زیادی هستند که می خواهند یک عکس خاص را به فرش یا تابلو فرش عکس چهره تبدیل کنند و یا فرشی را در جایی دیده اند و نظرشان را جلب نموده اما نمی توانند آن را در بازار پیدا کنند، این خدمات برای این دسته از افراد راهگشا بوده و به آنها این امکان را می دهد که با صرف کمترین هزینه و زمان فرش یا تابلو فرش دلخواه خود را درب منزل داشته باشند.

سایت تبدیل عکس عروسی به تابلو فرش ماشینی

تبدیل عکس های عروسی به تابلو فرش های زیبا و ظریف ماشینی در این سایت با بالاترین کیفیت انجام می شود و همین امر موجب جلب رضایت مشتریان شده است.
تولید کننده های فرش کشور برای جلب نظر مشتریان و بالا بردن سطح رضایت خریداران از فرش های ماشینی تلاش نموده اند با تبدیل نمودن عکس های شخصی خود خریداران به تابلو فرش قابلیت بالای صنعت فرش ماشینی را در قالب این محصولات جلوه گر نمایند.
هر نوع عکسی که مد نظر خریداران باشد، می تواند به شکلی زیبا و با ترکیب رنگ خوب به یک تابلو فرش عکس چهره متفاوت تبدیل شود. قطعا همه ما استفاده از تابلو فرش یک عکس را برای منزل به یک عکس معمولی ترجیح می دهیم، زیرا تابلو فرش هم زیباتر است هم جذابتر و همچنین برای ایرانیان مانند هنری اصیل جایگاه ویژه ای در ذهنشان دارد. 

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره در تهران

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره شما با کیفیت بافت عالی به دو شکل ماشینی و تابلو فرش دستباف چهره در کاشان، تهران و مشهد و دیگر شهر های کشور از طریق این سایت انجام می شود.

تابلو فرش عکس چهره یکی از انواع تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف است که به خاطر سفارشی و کار بافت بودن ارزش زیادی برای خریداران دارد. از آنجایی که فرش و تابلو فرش ایرانی در جهان شناخته شده و مطرح است اکثر افرادی که برای سفر به ایران می آیند یا برعکس کسانی که به خارج از کشور می روند تابلو فرش عکس چهره را به عنوان سوغاتی که نشان از فرهنگ و هنر ایران دارد، می برند. تبدیل عکس به تابلو فرش روش های مختلفی دارد که زمان آماده شدن تابلو فرش، قیمت و کیفیت ظاهری آن به همین روش بافت بستگی دارد. با ارزش ترین و مرغوب ترین نوع تبدیل عکس به تابلو فرش مشخصا تابلو فرش دستباف چهره است که زمان زیادی صرف بافت آن با دست شده و الیاف آن هم پشم طبیعی بوده و نشانی از هنر اصیل ایران محسوب می شود.

تابلو فرش دستباف عکس چهره شما

شما می توانید یکی از بهترین عکس های شخصی خود یا فرزندتان یا دوست و اعضای خانواده خود را انتخاب نموده و برای تبدیل به تابلو فرش دستباف در اختیار کارشناسان قرار دهید؛ توجه داشته باشید. بافت تابلو فرش چهره شما به صورت دستباف هم زمان زیادی نیاز دارد و هم هزینه آن نسبت به تابلو فرش ماشینی بیشتر بوده و تقریبا چند برابر است. لذا جزییات این موارد را می توانید از کارشناسان بپرسید. هر عکس با توجه به کیفیت و رزولوشنی که دارد مشخص می شود که در چه ابعاد بهترین کیفیت را دارد. معمولا سفارشات تبدیل عکس به تابلو فرش در ابعاد 70*50 و 100*70 و یا ابعاد بزرک 150*100 بافته می شود و هزینه و زمان بافت فرش هم بر اساس ابعاد آن تعیین می گردد که پس از ارسال عکس توسط شما برای مشاورین این موارد به صورت دقیق مشخص می شود.

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی چهره شخصی

تابلو فرش ماشینی بر عکس تابلو فرش چهره دستباف دارای سرعت تولید بیشتر و قیمت ارزان تری است. بافت تابلو فرش چهره به صورت ماشینی به دو روش انجام می شود که به شرح زیر است:


  1. تبدیل عکس به تابلو فرش چهره بافت
  2. تبدیل عکس به تابلو فرش چهره چاپی


تفاوت تابلو فرش چاپی و بافتی

تابلو فرش بافتی چون کمی رنگ و بوی تابلو فرش دستباف را دارد و طرح با دستگاه فرش بافی بافته شده است، بسیاری از مشتریان آن را برای خرید انتخاب می کنند. اما از آنجایی که دستگاه فرش بافی دارای محدودیت در تعداد رنگ بوده و هر تابلو فرش نهایتا می تواند ده رنگ در بافتش داشته باشد، فاصله زیادی بین تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف وجود دارد. خریدارانی که می خواهند یک تابلو فرش ماشینی زیبا را به صورت ماشینی تهیه کنند که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم سرعت تولیدش بالا بوده و به سرعت بتوانند آن را تحویل بگیرند، عمدتا تابلو فرش چاپی چهره را انتخاب می کنند که روش تولید آن به گونه ای است که ابتدا فرش خام سفید بافته شده و بعد طرح تابلو فرش با رنگ اصلی روی فرش چاپ می شود، چاپ عکس روی فرش هم به صورت پشت و رو بوده و به همین دلیل ظاهری دستباف گونه با بالاترین تعداد رنگ دارد و قیمت تابلو فرش چاپی هم بسیار مناسب می باشد. این عوامل باعث شده تا در حال حاضر بیشترین میزان فروش تابلو فرش چهره و تبدیل عکس به تابلو فرش به همین روش انجام شود.

031-54753961

09124602254

09131629159

چاپ دیجیتال فرش ماشینی سابلیمیشن

چاپ دیجیتال فرش با دستگاه سابلیمیشن حرارتی نیاز به فرش خام مرغوب و مناسب برای چاپ حرارتی دارد که بهترین مدل این فرش برای چاپ در این مجموعه تولید و پخش می شود.
چاپ دیجیتال بر روی فرش ماشینی یک تکنولوژی جدید و محبوب در صنعت فرش و تابلو فرش ماشینی کشور است که در حوزه تولید تابلو فرش چاپی بسیار موفق بوده و محبوبیت زیادی در بازار کسب نموده است. معایب موجود در تابلو فرش ماشینی بافتی در این روش جدید کاملا مرتفع شده و تابلو فرش های جدیدی که تولید می شود کاملا دستباف گونه بوده و دارای رنگ بندی زیبا و جذاب هستند و همین ویژگی ها باعث جذب خریداران بیشتر برای این تابلو فرش ها شده است. به خصوص تابلو فرش عکس چهره که اکثر مشتریان تابلو فرش خام این مجموعه که در شهرهای مختلف کشور در حوزه چاپ فعال هستند فرش خام مورد نیاز خود را جهت چاپ عکس روی فرش از این مجموعه تهیه می کنند و این امر نشان از حجم بالای تقاضای مشتریان تابلو فرش عکس در سراسر کشور دارد. نمونه های زیادی از تابلو فرش عکس چهره، منظره و آیه که توسط همین مجموعه چاپ شده هم در گالری سایت بخش تبدیل عکس به تابلو فرش و همچنین بخش تابلو فرش چاپی قرار داده شده است که با فرش خام هزار شانه تهیه شده اند و می توانید با مشاهده این تصاویر نسبت به کیفیت چاپ دیجیتال فرش با دستگاه سابلیمیشن حرارتی اطمینان حاصل کنید. اکثر خریداران فرش خام این مرکز هم دستگاه سابلیمیشن حرارتی دارند که هر کدام یک مشخصات خاص خود را دارد و کیفیت چاپ فرش با دستگاه های مختلف سابلیمیشن خوب و قابل قبول بوده است.

چاپ دیجیتال فرش یعنی چه؟

در روش قدیمی تولید تابلو فرش عکس یا هر طرحی که برای تولید تابلو فرش لازم است توسط نرم افزار طراحی مخصوص به صورت 8 رنگ و 10 رنگ طراحی شده و برای بافت با دستگاه فرش بافی آماده می شود و سپس تابلو فرش ماشینی بافتی با همین تعداد رنگ محدود تولید می شود که قطعا به علت تعداد پایین رنگ در الیاف بافته شده فرش، زیبایی و رخ فرش جذابیت بالایی نداشته و نمی تواند ظاهری دستباف گونه داشته باشد. در روش چاپ دیجیتال فرش ماشینی دیگر نیاز به نرم افزار طراحی و تبدیل رنگ های عکس اصلی به ده رنگ نیست و یک طرح و عکس چهره با هر تعداد رنگی که داشته باشد؛ بر روی فرش خام سفید با استفاده از دستگاه سابلیمیشن حرارتی یا دستگاه یو وی چاپ می شود و در نتیجه یک تابلو فرش چاپی زیبا با وضوح بالا و تعداد رنگ واقعی عکس تولید می شود.


خرید فرش برای چاپ دیجیتال سابلیمیشن

قیمت خرید فرش خام برای چاپ دیجیتال به کیفیت فرش اعم از جنس الیاف، شانه و تراکم و نوع ریشه و زیگزاگ آن بستگی دارد. اکثر مشتریان تابلو فرش خام را در ابعاد مشخصی نیاز دارند که به شرح زیر می باشد البته سایز های نام تعارف خاص هم اگر خریداران نیاز داشته باشند به صورت سفارشی برایشان برش خورده و ریشه می شود:

فرش خام 30*20
فرش خام 40*30
فرش خام 50*35
فرش خام 50*70
فرش خام 70*100
قیمت تمام شده هر تابلو فرش چاپ دیجیتال با توجه به هزینه ریشه، برش و زیگزاگ و نوع فرش تعیین می شود. بیشترین فروش فرش چاپ دیجیتال سابلیمیشن در این سایت برای فرش 1000 شانه تراکم 3000 ابریشمی یا همان پلی استر می باشد که بهترین کیفیت را برای تابلو فرش چاپی های مختلف عکس چهره، منظره و آیه را دارد. علاوه بر این محصول در این سایت شما می توانید فرش خام اکریلیک را که برای چاپ دیجیتال فرش با دستگاه یو وی مناسب است را نیز تهیه کنید.
فرش ماشینی خام برای چاپ دیجیتال با دستگاه سابلیمیشن، یو وی و... را در این سایت به صورت مستقیم از کاشان به سراسر کشور ارسال می کنیم. امکان ارسال فرش خام به صورت رولی و یا برش خورده و ریشه شده در سایز دلخواه مشتریان هم وجود دارد. ریشه فرش هم به صورت گره دار و ابریشمی می باشد که در زیبایی هر چه بیشتر تابلو فرش چاپی نهایی بسیار موثر است.