معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره در تهران

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره شما با کیفیت بافت عالی به دو شکل ماشینی و تابلو فرش دستباف چهره در کاشان، تهران و مشهد و دیگر شهر های کشور از طریق این سایت انجام می شود.

تابلو فرش عکس چهره یکی از انواع تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف است که به خاطر سفارشی و کار بافت بودن ارزش زیادی برای خریداران دارد. از آنجایی که فرش و تابلو فرش ایرانی در جهان شناخته شده و مطرح است اکثر افرادی که برای سفر به ایران می آیند یا برعکس کسانی که به خارج از کشور می روند تابلو فرش عکس چهره را به عنوان سوغاتی که نشان از فرهنگ و هنر ایران دارد، می برند. تبدیل عکس به تابلو فرش روش های مختلفی دارد که زمان آماده شدن تابلو فرش، قیمت و کیفیت ظاهری آن به همین روش بافت بستگی دارد. با ارزش ترین و مرغوب ترین نوع تبدیل عکس به تابلو فرش مشخصا تابلو فرش دستباف چهره است که زمان زیادی صرف بافت آن با دست شده و الیاف آن هم پشم طبیعی بوده و نشانی از هنر اصیل ایران محسوب می شود.

تابلو فرش دستباف عکس چهره شما

شما می توانید یکی از بهترین عکس های شخصی خود یا فرزندتان یا دوست و اعضای خانواده خود را انتخاب نموده و برای تبدیل به تابلو فرش دستباف در اختیار کارشناسان قرار دهید؛ توجه داشته باشید. بافت تابلو فرش چهره شما به صورت دستباف هم زمان زیادی نیاز دارد و هم هزینه آن نسبت به تابلو فرش ماشینی بیشتر بوده و تقریبا چند برابر است. لذا جزییات این موارد را می توانید از کارشناسان بپرسید. هر عکس با توجه به کیفیت و رزولوشنی که دارد مشخص می شود که در چه ابعاد بهترین کیفیت را دارد. معمولا سفارشات تبدیل عکس به تابلو فرش در ابعاد 70*50 و 100*70 و یا ابعاد بزرک 150*100 بافته می شود و هزینه و زمان بافت فرش هم بر اساس ابعاد آن تعیین می گردد که پس از ارسال عکس توسط شما برای مشاورین این موارد به صورت دقیق مشخص می شود.

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی چهره شخصی

تابلو فرش ماشینی بر عکس تابلو فرش چهره دستباف دارای سرعت تولید بیشتر و قیمت ارزان تری است. بافت تابلو فرش چهره به صورت ماشینی به دو روش انجام می شود که به شرح زیر است:


  1. تبدیل عکس به تابلو فرش چهره بافت
  2. تبدیل عکس به تابلو فرش چهره چاپی


تفاوت تابلو فرش چاپی و بافتی

تابلو فرش بافتی چون کمی رنگ و بوی تابلو فرش دستباف را دارد و طرح با دستگاه فرش بافی بافته شده است، بسیاری از مشتریان آن را برای خرید انتخاب می کنند. اما از آنجایی که دستگاه فرش بافی دارای محدودیت در تعداد رنگ بوده و هر تابلو فرش نهایتا می تواند ده رنگ در بافتش داشته باشد، فاصله زیادی بین تابلو فرش ماشینی و تابلو فرش دستباف وجود دارد. خریدارانی که می خواهند یک تابلو فرش ماشینی زیبا را به صورت ماشینی تهیه کنند که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم سرعت تولیدش بالا بوده و به سرعت بتوانند آن را تحویل بگیرند، عمدتا تابلو فرش چاپی چهره را انتخاب می کنند که روش تولید آن به گونه ای است که ابتدا فرش خام سفید بافته شده و بعد طرح تابلو فرش با رنگ اصلی روی فرش چاپ می شود، چاپ عکس روی فرش هم به صورت پشت و رو بوده و به همین دلیل ظاهری دستباف گونه با بالاترین تعداد رنگ دارد و قیمت تابلو فرش چاپی هم بسیار مناسب می باشد. این عوامل باعث شده تا در حال حاضر بیشترین میزان فروش تابلو فرش چهره و تبدیل عکس به تابلو فرش به همین روش انجام شود.

031-54753961

09124602254

09131629159

نظرات  (۱)

  • فرش ماشینی، دستبافت، تابلو
  • سلام سایت زیبا و قشنگی دارین ممنون میشم اگراز سایت من هم دیدن فرمایید و نظر دهید
    فرش ماشینی، دستبافت، تابلو
    https://www.rabokala.ir/product-category/فرهنگی-و-آموزشی/فرش-ماشینی،-دستبافت،-تابلو/

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی