معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه

جدیدترین مدل های فرش ماشینی شرکت بزرگ پرسان پارس برای فروش در سطح کشور در گالری سایت نمایش داده شده است.

فرش های ماشینی در مدل های مختلف کلاسیک، فانتزی، شگی و... در شرکت های مختلف سراسر کشور تولید می شوند که هر کدام یک از این محصولات مصرف خاصی دارند و در مناطقی از کشور فروش بیشتری دارند. برای مثال قیمت فرش 700 شانه کلاسیک  کمتر است و به همین دلیل در مناطق غربی کشور بیشتر مورد توجه هستند، یا فرش های 1200 شانه در شهر های بزرگ فروش بالایی دارند. قیمت خوب فرش تاثیر زیادی در فروش بهتر آن دارد لذا مشتریان فرش های با کیفیت ارزان معمولا بیشتر هستند.

انواع فرش ماشینی کاشان

شرکت فرش پرسان پارس در زمینه فروش انواع فرش های ماشینی از جمله فرش های 700، 1000 و 1200 شانه، فرش های گرد و سایز بزرگ و انواع تابلو فرش فعالیت دارد و طراحی و تولید فرش های سفارشی خریداران را نیز پذیرا می باشد.

بهترین فرش 1000شانه کاشان با طراحی متفاوت تولید شده و در مرکز فروش های مناطق مختلف ایران آماده عرضه هستند.
فرش هزار شانه در حال حاضر با  استفاده از دو نوع نخ پلی استر فیلامنت و یا آکرولیک بافت می شود. فرش هایی که جنس نخشان آکرولیک باشد، دوام و ماندگاری بالا و ثبات رنگ بیشتری دارند، در مقابل فرش های ابریشم گونه که نخ پلی استر برای بافتشان استفاده شده است، در ابتدا جلوه زیبا و خوش نقشی دارند، اما به مرور زمان ممکن است از جلوه آن کاسته شود.
هر دو نوع این فرش ها در کیفیت بالا و به صورت هزار شانه و 700 شانه تولید می شوند که انواع طرح های جذاب و زیبای این محصولات در این مجموعه برای خریداران آماده فروش هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی