معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

معرفی فرش ماشینی گرد و 12 متری


جدید ترین مدل های فرش های ماشینی دایره ای و بیضی را که در مرکز خرید های سطح شهر خود نمی توانید بیابید، در این سایت می توانید به راحتی و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

خرید فرش های ماشینی دایره ای و بیضی زیبا معمولا برای خریداران کمی دشوار است و به علت محدودیت طرح و همچنین ابعاد امکان خرید این محصولات در شهر محل زندگی افراد امکان پذیر نمی باشد. برخی طرح های فرش مانند فرش طرح باغ ارم که هم دارای مدل مستطیل و هم مدل گرد هستند برای ست کردن در فضاهای مختلف بسیار مناسب اند و البته فروشنده های فرش، مدل گرد این تولیدات را تنها در ابعاد کوچک موجود دارند و ابعاد بزرگ فرش های گرد و بیضی مثل فرش 12 متری گرد تنها به شکل سفارشی توسط شرکت ها بافته می شوند.

مجموعه پرسان پارس طرح های جدیدی از فرش های ماشینی پرفروش را در قالب گرد طراحی و تولید نموده که نظر مشتریان را جلب نموده و فروش خوبی در ماه های اخیر داشته اند.
فرش های هزار شانه تراکم 3000  در طرح های جدید تولید شده و در این مرکز آماده فروش و ارسال به سراسر کشور هستند.

انواع طرح فرش ماشینی

صنعت فرش ماشینی در ایران در سال های اخیر تحولات زیادی را شاهد بوده است. بالا رفتن تنوع طرح فرش های ماشینی از لحاظ شانه و تراکم و همچنین طرح و رنگبندی موجب شده شرکت ها دیگر مانند گذشته انبار های خود را مملو از فرش های با طرح و رنگ یکسان نکنند و تولید خود را از شکل عمده و در تعداد محدودی طرح تغییر داده و طرح های متنوعی را به مشتریان ارائه نموده و تنها طبق سفارش بافت فرش را انجام دهند. این نوع تولید مزیت زیادی برای شرکت ها دارد، اول اینکه انباشتگی فرش در انبار و خواب سرمایه را به دنبال آن ندارد، دوما تنوع محصولاتی که به مشتریان ارائه می شود بیشتر می شود و این امر رضایت بیشتری برای خریداران به ارمغان خواهد آورد و در نهایت تولید و فروش در این صنعت سیستماتیک و هدفمند پیش خواهد رفت.
فرش های ماشینی در شانه و تراکم مختلف را می توانید در این مجموعه با استفاده از طرح های ارائه شده انتخاب نموده و برای بافت سفارش دهید. فرش های معروف همچون فرش طرح افشان، فرش طرح ناردون، حوض نقره و دیگر نقشه های به روز را هم در سایت فرش پرسان پارس برای خرید اینترنتی ارائه داده ایم که با رنگ بندی کامل در ابعاد مختلف بایل سفارش هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی