معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

تولید فرش ماشینی در اقتصاد بحرانی

بازار طلا و سکه و دلار این روز ها داغ داغ است و تقریبا در تمامی جمع های فامیلی، گروه های خانوادگی و شبکه های اجتماعی شاهد بحث و تبادل نظر در مورد شرایط اقتصادی موجود و نحوه برخورد با این شرایط هستیم. نظرات مختلفی هم در این مورد وجود دارد، عده ای موفقیت را در خرید سکه و دلار و پس انداز دانسته و عده ای هم برعکس آن را ریسک دانسته و تجریح می دهند فعالیت روزمره خود را انجام دهند. این تغییرات قیمت دلار و طلا بر روی بازار تاثیر زیادی داشته و تمامی صنایع داخلی نفتی و غیر نفتی متاثر از آن هستند. برای مثال صنفت فرش یکی یکی از بزرگترین صنایع فعال در کشور است با این بحران به شدت در حال دست و پنجه نرم کردن است و روز به روز قیمت فرش بالا رفته و پیدا کردن و خرید مواد اولیه برای بافت فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و سایر تولیدات بسیار سخت تر می شود. شرایطی که بسیاری از کارخانه ها را به تعطیلی کشانهد و بسیاری دیگر هم با داشتن سرمایه بالا به سختی در حال عبور از این شرایط هستند.

آنچه برای بهبود اقتصاد بحرانی کنونی باید به آن توجه شود این است که همه مردم دست در دست هم داده و برای رهایی از مشکلات قدم بردارند. ذخیره کردن طلا و دلار در منزل فقط باعث می شود سرمایه های در گردش مردم در خانه هایشان بلوکه شده و اقتصاد ضعیف و ضعیف تر شود، از سوی دیگر اقدام به فعالیت اقتصادی هم برای مردم دشوار است چرا که نتیجه آن و میزان سود دهی در حاله ای از ابهام بوده و این خود ریسکی بزرگ برای سرمایه گذاران در حوزه های اقتصادی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی