معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

سرمایه گذاری در صنعت فرش ماشینی

صنعت نساجی در ایران دارای محصولات و زیر مجموعه های زیادی است که هر کدامشان خود صنعتی بزرگ بوده که توانسته اشتغال زایی زیادی هم به همراه داشته باشد. تولید فرش ماشینی که خود شامل چندین زیر مجموعه است در حوزه صنعت نساجی قرار دارد. انواع فرش ماشینی در شانه و تراکم مختلف از کمترین شانه و تراکم گرفته تا فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه جدید، انواع تابلو فرش آیه و منظره و حتی تبدیل عکس به تابلو فرش، گلیم فرش و گلیم، شگی و شنل و... همگی محصولاتی از زیر مجموعه تولیدات فرش ماشینی در کارخانه های فرش هستند که هر کدام یک نیازمند دستگاه بافندگی مخصوص، الیاف و مواد اولیه مشخص می باشد و در واقع هر کدام خود می توانند به تنهایی کارخانه ای جداگانه باشند و در بسیاری ماوقع هم به همین گونه بوده و یک کارخانه تنها تولید گلیم ماشینی دارد و یا سایر محصولات هم به همین ترتیب می باشد.

بنابراین مشخص است که صنعت فرش و نساجی در ایران یک صنعت بسیار بزرگ و خوب است که توانسته با گسترگی و پیشرفتش، توسعه اقتصادی و اشتغال زایی زیادی هم به همراه آورد و از سوی دیگر نیاز به فرش خارجی و وارادت هم وجود نداشته باشد و حتی صادرات آن هم انجام شود.

اگر شما هدفتان این باشد که یک اشتغال کوچک برای خود داشته باشید باز هم در این صنعت بزرگ جایی بری سرمایه گذاری شما وجود خواهد داشت. برای مثال به تازگی افراد زیادی با خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن وارد حرفه تولید تابلو فرش چاپی چهره و منظره و... شده اند و با تهیه فرش خام از سایر کارخانه ها و چاپ عکس روی فرش و تبدیل عکس به تابلو فرش توانسته اند یک تولید مجزا با مشتریان جدید داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی