معرفی انواع فرش و تابلو فرش

09131629159

تبدیل عکس به تابلو فرش در تهران

یکی از پرفروش ترین محصولات در صنعت فرش و تابلو فرش کشور در سال های اخیر تابلو فرش چهره بوده که از تبدیل عکس به تابلو فرش تهیه شده و مشتریان آن اکثر مصرف کننده ها بوده که به صورت مستقیم سفارش می دهند. تابلو فرش چهره هم به صورت ماشینی و هم به شکل دستباف تولیدی می شود و تابلو فرش ماشینی چهره به دو شکل تابلو فرش بافتی و تابلو فرش چاپی چهره تهیه می شود. و در بین تمامی اینها چاپ عکس روی فرش یا همان تابلو فرش چاپی چهره بیشترین تعداد طرفداران را دارد.

علت محبوبیت تابلو فرش چاپی چهره هم به دلیل ارزان بودن، کیفیت بالا به وضوح عالی و سرعت بالا در تولید می باشد. معمولا سفارشات تابلو فرش چاپی بین 24 ساعت الی 48 ساعت آماده شده و تحویل مشتریان می شود. این مدل تابلو فرش بیشترین کاربرد را برای هدیه تولید، هدیه عروسی و... دارد و در چنین مراسماتی می تواند یک هدیه با ارزش و زیبا برای دوستان و عزیزان شما باشد. نمونه تابلو فرش چهره را که طبق سفارشات مشتریان بوده است را می توانید در پیج هایی که معرفی می کنیم ببینید.

  • ali rahmatian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی